20 Facts About Me

Ik zit soms op Pinterest, en als dat gebeurt zoek ik ook veel op inspiratie voor mijn blog. Toen kwam ik het concept “20 feitjes over jezelf” tegen. 20 feiten over jezelf, en dat kan verder overal over gaan. Dit leek mij wel grappig om een keer te proberen, dus hier komen 20 geheel willekeurige feitjes over mezelf:

  1. Ik ben gek op pasta, in alle soorten en maten en eigenlijk met elk mogelijk sausje, zolang er maar geen champignons bij zitten.
  2. Ik ben een vaderskindje. Dus als mijn vader thuis is hang ik meestal om hem heen om te knuffelen, tegen hem aan te kletsen of gewoon, om lekker om hem heen te hangen.
  3. Ik kan ECHT NIET tegen huilende baby’s, iets wat me verontrust, want hoe moet dat als ik later zelf kinderen wil?
  4. Mijn volledige naam is Maria Bernadina. Officieel heet ik dus geen Rianne, het staat in ieder geval niet op mijn paspoort.
  5. Nu we het toch over namen hebben, ik ben vernoemd naar mijn oma, Ria.
  6. Het beste boek wat ik ooit las was (denk ik) The outsiders van Susan Hinton.
  7. het Boek wat ik het vaakst heb gelezen is sowieso Koning van Katoren, waar ik helemaal gek op ben. Ik denk een keer of… zeven?
  8. Favoriete vakantieland: Marokko. Mooiste plaats daar: Marrakesh
  9. Ik slaap nog steeds met knuffels. Twee echte “knuffelbeesten”, Mr. Beer en Botje, en een soort doekje, die trouwens Doekje heet (creatief, weet ik).
  10. Ik heb een magnetenverzameling, en die begint op dit moment behoorlijk uit de hand te lopen! Mijn hele verwarming hangt vol en er liggen er nog een paar te wachten op een plekje, maar ik moet even gaan kijken hoe ik dat moet regelen, want het past niet meer….
  11. Ik heb meerdere malen overwogen een Youtube kanaal te starten, maar deed dat toch niet vanwege mijn grafstem (hij klinkt nogal laag) en mijn twee linkerhanden wat betreft het bewerken van video’s.
  12. Slechtste eigenschap: Ik kan behoorlijk bazig en dwingend zijn. Dat gaat soms niet eens expres, maar is wel heel irritant.
  13. Beste eigenschap: Ik ben best zorgzaam en mensen zeggen dat ik grappig ben.(goede eigenschappen van jezelf opnoemen blijft ongemakkelijk)
  14. Ik heb een baan als voelploegmedewerkster en caissière bij de Kruidvat, wat spannender is dan je misschien zou denken.
  15. Als alles wat ik deed zou lukken was ik actrice geworden, maar omdat ik het toch best spannend vind om mijn toekomst af te laten hangen van wat andere mensen van mijn podiumkunsten vinden, doe ik het toch maar niet.
  16. 8 is mijn favoriete getal.
  17. Ik heb nog nooit energy drink op. Het mocht nooit van mijn ouders en daardoor doe ik het nog steeds niet (ik kan echt een watje zijn).
  18. Ik ben geen fan van koffie, maar ik drink het soms toch want het ziet er hipster en volwassen uit.
  19. 20 feiten over jezelf zijn best moeilijk te verzinnen.
  20. Ik ben lang niet zo fascinerend als ik zelf hoopte…

Applausje voor jezelf als je tot het einde hebt gelezen!

2 gedachtes over “20 Facts About Me

  1. Carin zegt:

    Ik ben nu druk voor mezelf aan het applaudisseren, het is nog net geen staande ovatie😓. En wat moet je dan voelen bij het Kruidvat? Hele aparte functie🤔 Nog nooit van gehoord😜

    Like

Geef een reactie

